Riktig sjukling

Jämt när det är lov blir jag sjuk! Jag har varit sjuk i över en vecka. Jag har haft slem hosta och nästäppa. I måndags började förkylningen gå över men i Tisdags skulle jag och några kompisar spela in en film till en tävling ute. Efter det har jag nu fått tillbaka hostan och nu har jag 39.8 graders feber. Normalt har jag 36 grader och jag har inte haft feber på flera år. Dessutom kan jag riskera att få öroninflamation och lungimflamation, jättekul. Men nu har jag druckit hostmedicin, tagit alvedoner och ipren och nässpray. Eftersom jag är så sjuk så kommer jag inte åka till modell autitionen imorgon heller :/
Vilket roligt lov!
Dessutom ser jag ut som ett lik i ansiktet som på den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!