La la la

Förlåt för dåligt uppdatering. Det ända jag skriver om nu är 25 dagar och My Chemical Romance. Jag har helt enkelt inget annat att skriva om. Det händer inget speciellt i skolan eller på fritiden. Men snart blir det nog ändring på det!
.
Imorgon ska jag på Kina resturang med mostrar och kusiner och mamma. det ska bli kul. Sen ska jag på filmkväll.
Nästa vecka kommer jag ha kalas också, jag fyller ju år snart. Jag har inte haft kalas med kompisar på flera år nu så det är väl dax. Sweet 16 liksom!
Dessutom så färgar jag håret nästa fredag, jag kan inte vänta!!!
Inget nytt på USA fronten. Jag har skrivit lite med Moritz bara.
.
En sak som har hänt, om ni inte har märkt det så har jag blivit beroende av My Chemical Romance igen. Jag har nog aldrig varit så beroende av något förut! Jag var jätteberoende av dom i sexan. Nu är det nästan värre! Jag har lyssnat på dom hels veckan 24/7 och då menar jag verkligen 24/7. Jag lyssnar på dom när jag går till skolan, har rast, sitter på lektion, när jag går hem, hemma på spotify, när jag ska lägga mig. Jag måste ha fått nåt fel!
Eller de är deras fel för att de skriver de mest underbaraste låtarna och att är de underbaraste personerna! <3
.
Jag har förrästen Tumblr också, det är en slags miniblogg. Det är mycket roligare än Twitter! På twitter är det bara kul att läsa om kändisarnas dagar. Här är min Tumblr: www.partyp0is0n.tumblr.com
.
En av de grymmaste live showen med dom någonsin!
Kolla in Gerard på 1:12. Haha, han är bara för bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

2011-03-25 @ 23:00:57
URL: http://yohani.devote.se
Postat av: Johanna

Du är inte ensam om att ha blivit beroende av dem igen! ;) Såg dem förra veckan och har lyssnat på dem från morgon till kväll sen dess haha :)

2011-03-25 @ 23:02:27
URL: http://yohani.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!