Poison Ivy

Imorgon ska vi knäppa skämtfoto. Hoppas det blir kul! Vårat tema är (super)hjältar och skurkar. Jag kommer klä ut mig till Poison Ivy från Batman. Det stod mellan henne och Blomman från Powerpuffpinglorna. Jag trodde det var nästa vecka vi skulle knäppa men fick reda på idag att det var imorgon!
Jag ska vara typ en blandning av de här två versionerna av henne. Har en grön klänning som jag ska tejpa fast blad/grenar på. Sen ska jag måla mig vit/grön och måla växter på mig. Kommer väl knäppa lite bilder imorgon också som jag kanske kan lägga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!