Svar till anonym

vart i arizona ska du?? 
hur mycket fick pengar ska du ha? har du sparat ihop dom själv? hoppas du får en awesome lördag! :)

Jag ska till Apache Junction. Det ligger nån mil utanför huvudstaden Phoenix. Jag kommer få månadspeng varje månad av mina föräldrar. Det är ganska mycket jag kommer få men jag tänker spara det mesta till resor. Sen ska jag försöka spendera under 1000 kronor på saker/kläder. Innan jag åker ska jag försöka spara pengar så jag kan köpa kläder när jag kommer dit istället för att packa med en massa. Tack desamma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!