Breaking Dawn pt 1

Okej. Jag är inte ett superstort Twilight fan fast jag gillar Twilight. Igår åkte jag och Taylor iväg till midnattspremiären. Kön var enorm fast den gick jättesnabbt! Kön gick runt hela biografen. Det var 9 biosalonger där som visade filmen den kvällen!
Jag och Taylor gjorde ett försök att klä ut oss som Volturi vampyrerna. Jag hade beställt röda kontaktlinser men de kom inte i tid. Synd också att jag lämnade mitt Volturi halsband hemma i Sverige! Det var iallafall några små flickor som gillade min utklädnad!
Vi väntade tre timmar tills filmen började, vi kom dit jättetidigt för att få bra platser. Vi träffade också Seth och Kaylea fast de var tvugna att gå i en annan salong.
Eftersom det var midnattspremiär så hade de som jobbade där en tävling till oss i publiken. Man kunde vinna en påse med 2 biomuggar 1 T-shirt och 2 gratis biobiljetter med popcorn! Det man behövde göra var att vara först att räcka upp handen och svara rätt på en Twilight fråga. Jag vann en påse! :D

Iallafall tyckte jag filmen var jättebra, den var bättre än förväntat. Jag ser jättemycket skräckfilmer och är svårsrkämd men Breaking Dawn var jätteläskig! Tycker verkligen inte att det ska vara 11-årsgräns i Sverige. Jag tyckte hälften av filmen var sjuk och äcklig. Jättebra film iallafall haha!

Kommentarer
Postat av: emma

du kan vara lugn, det är femton års gräns i sverige :).



Hopaps du har det bra kram!

2011-11-19 @ 12:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!