Fear Farm

Äntligen! Fear Farm var så mycket bättre än förra stället vi var på!!! Jag, Mo, Taylor, hennes mamma och syrra åkte dit. Sen träffade vi Nick, Jes, Alex och Elouisa där. Mo följde med de andra eftersom vi råkade springa ifrån honom. Vi hade inte mycket tid att vara där men det var så jäkla kul! Det fanns en massa olika haunts. Vi gick igenom 5 stycken. De blev bara bättre och bättre. Fear Farm låg vid ett majsfält som man gick igenom. Det fanns en attraktion fullt med motorsågar. Eftersom vi var en grupp med små hjälplösa tjejer blev vi utsatta extremt haha!
En snubbe med motorsåg släppte förbi Taylors mamma och lillasyster och stängde in oss två. Det kom en till bakom oss, det var jätteläskigt!
Det fanns också the "toy factory" som var rätt obehagligt med dockor och barbies fastspikade på väggarna.
.
Sist och inte minst det bästa! Tror den hette "Condemned". Man köpte extra för den och då gick man med på att de fick röra en och dra i en och så. Det var som i en film! Det var monster och galningar som drog oss i fötterna. Det bästa var när vi kom till några militärer i majsfältet. De bad oss stå mot stängslet och de frågade om vi var infekterade. Sen sa de åt mig att gå medans de stannade. Jag kom fram till nån snubbe som började dra i min fot. Jag trodde han skulle släppa och låta mig gå men sen kom det fler militärer och sa åt honom att gömma mig i majsfältet! Jag skrek på Taylor, haha det var asläskigt!! De frågade vem jag ropade på och hur hon såg ut. De sa åt mig att vara tyst annars skulle de skjuta mig. När Taylor kom frågade de om hon var Taylor. Hahaha hon var så rädd när de visste hennes namn! Då drog de henne till mig medans hennes mamma och syrra gick förbi. De satte vapnen mot våra huvuden. Det var en vit och en svart militär. Den vita sa "This is a black man, shit just got real!" hahaha! Sen frågade vem som ville dö först och Taylor sa ja. De sa att hon var en sann vän och de släppte oss. Sen var det några "infecteds" som sprang omkring på marken och försökte dra av mina skor!!
Det var så värt att åka dit!
Mina mörkblåa jeans efter att ha blivit neddragen!!!

Kommentarer
Postat av: Maja

OMG, jag som är så jävla mörkrädd skulle fan DÖTT! O.O

2011-11-02 @ 17:11:27
URL: http://sendyouroses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!