Homecoming

Homecoming var jätteroligt!! Kan inte vänta till Prom!
Först åkte jag till Naavah's hus. Taylor var också där. Vi gjorde oss iordning och sen kom Andrew och Mo och hämtade mig. Vi åkte til Caitlin's hus för att knäppa kort. Efter det åkte jag, Andrew, Mo, Caitlin, Kelsey och Jake iväg och åt middag. Fast jag åt bara en brownie eftersom jag åt pizza innan hos Naavah haha! Efter det åkte vi till skolan.
Det var jättekul! Dansade hela tiden och träffade många av mina kompisar. Efteråt åkte jag, Naavah, Taylor och Naavah's mamma till pannkaks resturangen "Ihop". Jag beställde svenska pannkakor med lingonsylt och de var precis som i Sverige, underbart!
Caitlin kommer skicka bilderna till mig imorgon så jag kan lägga upp dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!