VEGAS

Imorgonbitti åker vi till Vegas!!! Är så sjukt nervös och taggad!!!
Mest nervös är jag eftersom jag ska se My Chemical Romance och Blink-182 på fredag!!! Ska köa tidigt på morgonen och verkligen hoppas att jag kommer till första raden närmast scenen!!
Ska försöka bli vän med vakterna haha!
Håll tummarna för mig så att allt går bra!! Har gjort en skylt och allt! Vi kommer vara i Vegas tills söndag.
Jag är så nervös!!
Den här fjäderboan är till Gerard. Han brukade alltid få såna uppkastade men jag har inte sett dem på ett tag så det är väl dags!!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Va coolt att åka till Vegas!! Hoppas du har kul! :D

2011-10-07 @ 21:29:15
URL: http://jesuiselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!