MCR 10 ÅR!

MCR har nu varit ett band i 10 år! De har verkligen betytt mycket för mig. Genom My Chemical Romance har jag träffat så många vänner. Jag har lyssnat på MCR i ca 4-5 år nu och jag ska se dom nästa månad!! Det känns overkligt...
Iallafall tycker jag ni ska läsa min kompis Felicias inlägg om MCR's 10 års jubileum, hur allt startade. Hon har beskrivit jättebra
http://smurfismurfan.blogg.se/2011/september/911.html#comment
Jag vill också säga grattis till Mikey Way som fyllde år igår!!
Här gjorde jag en video från våran meet up vi hade i stockholm i somras!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack älskling för att du länka min blogg!Jag har fått mkt fin response för det inlägget och såg att jag hade massa läsare igår;)<3

2011-09-12 @ 21:18:00
URL: http://smurfismurfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!