Piknik i floden

Idag åkte vi upp med några av Dan och Jo's släktingar till floden Salt lake river. Vi hade 4 stora uppblåsbara "båtar" och kanske 5 ringar. I två av dom hade vi våra små frysar med lunch och vatten. Vi flöt runt i floden i kanske 5 timmar! Det kändes kortare men det var jättekul. Särskilt när man hoppade i och när det kom forsar.
Tog tyvärr inte med kameran eller mobilen eftersom de hade blivit totalförstörda efteråt haha!
Imorgon börjar spirit week, och jag ska förmodligen hänga med Naavah till varuhuset och leta en homecoming dress till henne!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Råkade hamna på din blogg efter en googlesökning hehe. Kände mig tvungen att kommentera när jag såg att du hade skrivit om salt lake river, jag åkte nedför den två gånger för nästan exakt ett år sedan, så härligt!! Kan tipsa om att köpa en vattentät engångskamera och ta med ;) Det gjorde vi och bilderna blev helt okej, så fint med vattnet, den blå himmelen och kaktusarna vid sidan av floden! Ha det bra!

2011-10-06 @ 08:39:58
URL: http://sofieaupairusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!