Mindless Self Indulgence

Söndagen den 1 April, åkte jag och min vän Sarah till Marquee Theatre i Tempe, Arizona. Vi stod i kö utanför det lilla stället där konserten skulle hållas till. Vi väntade i bara 3 timmar och vi kom till barriären, längst fram till höger, vid Lindsey Way's (basistens) sida. Perfekta platsen där pressen inte var för stor och vi kunde se allt. När vi kommit in väntade vi en timme och ett förband spenade. Tyckte de var rätt dåliga och tråkiga. Efter 15-20 minuter kom andra förbandet som däremot var jättebra! De hette Hyro Da Hero. Efter de spelat, så väntade vi nog 30-40 minuter. Sen kom MSI ut med den Amerikanska nationalsången i bakgrunden, följt av deras låt Shut Me Up. Ett riktigt ös var det. Det var kul när Jimmy (sång) eller Lindsey (bas) sprang runt bland publiken. Många crowd surfare var det också. Gitaristen slängde en flaska vatten på mig så jag blev helblöt. Flaskan fick jag iallafall. Sarah kastade upp hennes solglasögon som Jimmy sen tröck ut glasen på och sen satte på sig dom. Det var deras allra sista spelning av deras nya turné så islutet slog Steve (gitarr) sönder sin gitarr och sen kastade den på mig. Jag fick tag i den, men såklart tröck sig alla stora killar åt mitt håll så jag släppte den. Ville inte hamna i slagsmål haha. När konserten var slut kom de ut och signerade. Jag fick bara mitt papper signerat av Jimmy och Lindsey eftersom jag och Sarah var tvugna att åka hem och de andra var på andra sidan av barriären. Jättekul hade vi det iallafall!
Lite cool känner jag mig ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!