Nyår i USA!

Lägger upp lite bilder från igår!
På eftermiddagen kom några av mina och Kaila's kompisar över. Det var Taylor, Grant och Bailey och deras familj som var vän med min värdfamilj. Taylor hade tagit med sig sitt Nintendo Wii, så vi spelade Mario Kart tillsammans. Senare kom CJ's vänner över. De spelade en massa brädspel. Kvart i tolv bestämde vi oss för att hyra film. Vi hyrde Thor, Captain America och Iron Man 2. Vi köpte också kaffe.
Vi kom tillbaks precis i tid för midnatt. Det firade vi med fyrverkerier. Sedan Grant och Bailey hem med deras familj.
Jag, Taylor och Kaila började att kolla på Thor. Jag gjorde en massa olika saker. Jag stack ned och umgicks med Maila, CJ och hans kompisar som spelade brädspel hela natten. När klockan var fem på morgonen stack vi alla upp till övervåningen för att kolla på Captain America. Efter en halvtimme hade alla somnat förutom jag. Det kändes onödigt att fortsätta kolla på den så jag gick till mitt rum och sov. Nån timme efter vaknade jag och nästan alla hade gått hem. Det var bara jag, Kaila, Taylor och Ryan som var vakna. Vi kollade klart på Captain America och sen kollade vi på Iron Man 2. Idag är vi alla jättetrötta men det har varit ett roligt Nyårsafton!
Såhär ser det ut när man spelar "zombies", brädspel!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fina bilder :)

2012-01-02 @ 10:50:10
URL: http://matildaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!