Beautiful eyes

Jag längtar så mycket tills nästa vecka för då är det säsongsavslutning av Dexter! <3

Igår sökte jag prao plats på McDonalds. Varför vet jag inte, jag behövde bara nåt att praoa på eftersom jag är lite sent ute.

Jag är en person som inte kan låta bli att studera folks ansiktsform och speciellt ögon! Nu tänkte jag lägga upp några foton på kändisar med ögon som jag beundrar!


Kate Moss har ögon som sitter långt ifrån varandra vilket jag tycker är ortoligt snyggt! Hellre ögon långt ifrån varandra än ögon som sitter nära varandra.


David Bowie behöver jag väl inte säga så mycket om ni ser ju själv. Jag vet inte om ni tycker som mig men jag diggar hans ögon verkligen!


Mila Kunis har stora och runda ögon. Det är alltid fint!


Det är något speciellt med Christopher Walken som jag gillar. Men jag kan inte riktigt sätta fingret på det. Jag tror att det är ögonen eller ögonfärgen. Jag vet inte riktigt. Dessutom så gillar jag hans hår, haha.

Fler kändisars ögon jag gillar att titta på är:
Alexandra Daddario: har jättestora ögon och fin färg
Jason Isaacs: Har man sett filmer med honom så förstår man nog. Isblåa!!
Elijah Wood: Har också jättefin isblå ögonfärg

Kommentarer
Postat av: maja lundmark

haha, ajdå :/ jaag ska på intervju med ef nästa onsdag (:



och på tal om ögon, Mikael Persbrandts ögon<3

2010-09-14 @ 20:02:34
URL: http://majaalundmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!