Hälsoundersökningen och marknad

Igår var jag på hälsoundersökningen och nästan allt gick bra. Läkaren hittade inga reflexer på varken ben eller armar. Hon satt säkert i fem minuter och letade haha. Sen så fick jag veta att jag har lågt blodtryck men det var ingen nyhet. Jag svimmar ju nästan varje gång jag reser mig snabbt. Jag vägde 50 kg och är 168 eller 169 cm lång.
Sen kom jag till det värsta. BLODPROV! Jag hatar verkligen sprutor och vassa saker! Det är inte blodet jag är rädd för utan själva sprutan. Jag ska nämligen få reda på min blodgrupp nästa vecka. Tanten stack in nålen i armväcket och jag skrek som vanligt xD
Det gjorde ju ont! Hon sa "Du får inte spänna armen." Men jag gjorde det ändå. Sen sa hon "ANDAS!". När jag gör nåt jag inte gillar att göra så slutar jag andas. Jag rår inte för det. Men sen var det över. Jag ska till doktorn igen på tisdag för att ta en till spruta!
På måndag ska vi skicka in alla papper så då kommer nog EF att börja leta familjer och skolor. Jag har valt delstaterna Kalifornien, Washington och Oregon. Jag valde inte Arizona eftersom jag kommer dö av hettan och jag dricker inte så mycket vatten som jag borde göra.

Marknaden igår var skitkul! Men den är ändå ganska överskattad eftersom många ungdomar bara kommer dit för att dricka och vara "cool". Inte okej!
Jag köpte en jättesöt katt ring, örhängen och 14 par strumpor. Jag och anna träffade Alex, Petter, Rasmus, Sheram, Marre och Frida också så vi gick på McDonalds och åt. Alex förstörde typ sitt öra när han satte i sitt örhänge. Vi tror att han råkade göra ett till hål.
Klockan elva åkte jag och Anna hem till henne och kollade på "The happening". Det var en ganska ologisk och inte så bra film. Men jag är ju ganska ologisk själv.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Re: Ja den var faktiskt riktigt bra :) Åh vad jobbigt hahah. :(

2010-09-11 @ 16:46:19
URL: http://justsam.blogg.se/
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Sv; Lät spännande! Kan du bra engelska? :)

2010-09-11 @ 18:08:13
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Anton

sv: haha, nej dom har jättemycket mark, och där finns det får. jag hade inte sett dom på hela dagen, så bara dyker dom upp sådär haha :p

2010-09-12 @ 12:07:35
URL: http://antonwestin.blogg.se/
Postat av: Irina

Åhh, jag hade velat gått på marknaden i år. men jag missar den. orkar inte gå idag. är trött efter kalaset:P får köpa sockervadd om ett år istället:P

2010-09-12 @ 17:15:27
Postat av: louise

hej :D

jag ska också åka med EF nästa sommar ! Vore roligt o vi kunde länka varandra på våra bloggar och kanske snacka lite :)



2010-09-13 @ 17:13:58
URL: http://llouiseiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!