Impulsiv

Idag har jag och mamma gått på stan. Jag fick en fin tröja av mamma (den på bilden).
Det spöregnar idag också.
Inga hälsopapper har kommit  från läkaren än. Tänk om domhar glömt bort!
Jag tror att jag ska fråga pappa om han vill börja i pistolskytte med mig, det blir tufft.
Snart ska vi till farmor och äta middag.

Idag känner jag mig impulsiv. Jag vill klippa håret ännu kortare! Typ mohawk eller nåt. Men det tänker jag inte göra! Jag vill inte göra min blivande värdfamilj besviken haha.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hehe! Ja vänta med såna drastiska frisyrer till du kommer tillbaka till Sverige. Du är klok du:)

Snygg bild, du passade bra i tröjan! Puss

2010-09-25 @ 19:21:36
Postat av: josefine

SV: okej :) lägger till dig nu då :)

2010-09-26 @ 13:53:29
URL: http://lifetimeexperience.blogg.se/
Postat av: Saga

Du har super snygg friss ju! :O

kram!

Postat av: Lo

jag ska också åka till usa nästa år, ska vi länka? :)

2010-09-26 @ 21:15:56
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!