Cowboys & Aliens

Igår åkte jag, Moritz, Andrew, Sarah och Jody på bio. Vi skulle se Final Destination 5 3D vilket jag var astaggad att se. Vi köpte biljetterna och när vi skulle gå in ville en tjej se mitt leg. Jag var tydligen underage. Det var Rated R vilket är 17 årsgräns på tror jag. I Sverige är det ju 15! Vart irriterad och jag förstörde för de andra som var äldre än mig, förlåt!
Vi bytte biljetterna till Cowboys & Aliens istället. Vi smög oss ändå in till Final Destination men vi kom på att det var 3D och vi hade inga glasögon haha så vi såg den andra filmen istället. Den var helt okej och jag gillar ändå conceptet att det var Cowboys som mötte aliens. Andra alienfilmer utspelar sig ju för det mesta i nutiden eller framtiden så det var rätt häftigt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Miranda, hoppas du har det super kul, as va jag också vill åka till USA ett år... Jag undrar bara om du valde att åka men sts eller ef eller någonting annat, och varför valde du det? :)

2011-08-17 @ 13:11:07
URL: http://onlybeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!