Time Turner

Fick en Time Turner av Seth idag!! Ni skulle sett min reaktion!! Har alltid velat haft en sånt! Aldrig har nån gett mig nåt så fint för att vara snäll. Tack så jättemycket Seth!!!! <3<3<3
På fredag är det amerikansk fotbollsmatch. Jag ska ta med mig kameran!!! Ska också knäppa kort på skolbussarna till er. Jag har tänkt gjort det i två veckor men har glömt bort varje gång eftersom jag inte vill missa bussen hem haha. Det är jättejobbigt att åka buss hem för air conditionen är inte den bästa när det är 50 grader celsius ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!