Arizoooona

Nej nu vill jag åka, nuuuu!!!
Jag har precis mailat Moritz nu så jag hoppas att han skriver tillbaka snart.
Jag har nog aldrig varit på ett så varmt ställe förut som det är i Arizona, jag har aldrig gått i en öken förut heller. Det ska bli spännande. Ändå kommer jag sakna det gröna insektsfyllda gräset här i Sverige. Tur att min värdfamilj har en pool! Jag blev så lättad över det alltså.
Jag och mamma var och kollade på resväskor för några dagar sedan. Jag måste nog ha den största resväskan som finns eftersom man bara får ha en med sig. Jag blev så nervös när jag började fundera på vad jag ska packa med mig för något! Det är ändå ganska enkelt att packa kläder när det bara finns en årstid i Arizona.

Kommentarer
Postat av: ewelina

JAG VILL OCKSÅ TILL ARIZOONAAA :(

2011-02-15 @ 20:25:52
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!