HEJ DÅ SVERIGE!!!

Om ca 10 timmar åker jag till andra sidan Atlanten!! Sa hej då till en del av mina vänner idag. Det var jättejobbigt men jag försöker faktiskt inte tänka på det.
Har packat väskorna hela dagen. Vägt dom om och om igen eftersom resväskan bara får väga 23kg.
Är jättenervös över att flyga men jag kommer inte flyga ensam som tur är. Alexander som också är utbytesstudent och ska bo hos min IEC Kendra kommer flyga på samma plan. Mindre chans att jag tappar bort mig på flygplatsen då! Jag hoppas verkligen inte att jag får övervikt.
Jag har köpt presenter till mina värdföfärldrar också men jag skriver inte vad jag har köpt just nu utifall de läser det här. ;)
Jag hoppas iallafall att jag kan sova några timmar inatt och att jag kan sova på planet. Jag hatar verkligen att flyga. Jag blir rastlös över att sitta still så länge! Kommer mellanlanda i New Jersey och vara på den flygplatsen i ca 4 timmar tror jag, sen flyger jag över till Phoenix. Nästa gång jag skriver kommer jag vara på andra sidan jordklotet!

Vi köpte jättebra vakumpåsar som plattar till kläderna rejält!
!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad smart med vakuumpåsar! Var köpte du dom?

2011-07-20 @ 23:49:46
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Heej, jag ska också till USA som utbytesstudent, ska vi länka? :)



Lycka till med flygresan och allt!

2011-07-21 @ 10:33:19
URL: http://amandasusa.blogg.se/
Postat av: Johana

Jag länkar dig nu! Är galet avis på att du åker så tidigt :D

2011-07-21 @ 14:28:07
URL: http://johanafredin.blogg.se/
Postat av: Tuva

Åh, NJ!!! :D

Ha så kul! :)

2011-07-22 @ 00:13:55
URL: http://tuvasliv.blogg.se/
Postat av: Kak

Åh. Kommer sakna dej! <3 :c

2011-07-22 @ 03:28:54
URL: http://vampyrpojke.tumblr.com
Postat av: Lina

Hej miranda!

Hoppas flygresan gick bra och att du sovit ikapp. jag o grabbarna är nyfikna på att läsa här när du har tillfälle! dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddbbvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvccccccccccccccccccccccccde(4arvifd skriver.......) puss o kram!

2011-07-22 @ 09:57:20
Postat av: mamma

Hej gumman! Nu sittar du på andra sidan jordklotet och jag längtar så till jag får läsa det du skriver:)



Vacuumpåsarna är köpt på Clas Olson...



Pusspuss gumman min! Vi hörs snart<3

2011-07-22 @ 11:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!