Pirates of the Caribbean - världspremiär!

Igår var jag och mina kompisar på världspremiären av den senaste Pirates filmen! Jag tror det var världspremiär.
Den började fem i tolv på kvällen, och slutade efter två på natten. Jag somnade vid halv fyra. Sen skulle jag ju till skolan också! Jag vaknade klockan åtta av att jag hade sovit över haha.
Filmen var iallafall jättebra och jätterolig! Jag tror folk blev rätt så irriterad på mig för jag var nästan den ända som skrattade. Eller jag var den som skrattade genom hela filmen och högt! Vid en scen så vart jag så skrämd så jag skrek och flög upp ur stolen haha!
Dock så fick jag sån huvudvärk av 3D brillorna.

Kommentarer
Postat av: Tuva

De va så lite så ;3

Är förresten väldigt avundsjuk på dig, att du ska få åka till usa u

Även fast jag och min familj kanske ska flytta dit om nått år eller så :)

2011-05-22 @ 22:56:08
URL: http://tuvasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!