I solemnly swear that I am up to no good

Igår åkte jag med min IEC till en EF booth. Vi åkte till en skola i Peoria. Det var jag och tre andra utbytesstudenter. Vi hade ett eget bord med EF prylar och information. Vi berättade för folk om EF och vårat år i USA. Det var rätt så kul! Efteråt åkte jag till min vän Taylor. Hon och Naavah hade ordnat ett Harry Potter maraton. De hade fixat ett litet pyjamas födelsedags party. Jättemysigt och kul hade vi. De hade dekorerat hela vardagsrummet med Harry Potter prylar och vi var utklädda. Taylor hade gjort ett Harry Potter Quiz och allt. Vid midnatt somnade v i alla. Vi somnade under tredje filmen. På morgonen fortsatte vi och vi såg till den femte filmen. Sen åkte jag hem. Vi hann ju inte riktigt se alla åtta men det spelar ingen roll. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!