The Renaissance Festival

På söndagen innan konserten åkte jag en snabbis med Seth til renaissans festivalen. Det var sista dagen där och jag kunde verkligen inte missa att åka dit! Jättehäftigt var det, som att åka bak i tiden. Stället var så stort så jag inte kunde hitta honom när jag först kom dit. Jag ringde honom och en narr kom upp till mig. Han härmade mig och sa "No, I have absolutely NO idea of where I am!" och "Yes, I am single". Efter han hade hjälpt mig med min karta, gav han mig en slängkyss adjö haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!