Last performance

Idag har vi vårat sista framträdande för The Sound of Music! Jag var så jäkla nervös igår eftersom jag hade tappat rösten totalt och jag hade ett solo att sjunga tidigare. Pratade inte på halva dagen. I solot fick jag sjunga så försiktigt så min röst inte skulle spricka. Det gick helt okej iallafall. När vi sjöng i kör var jag tvungen att mima ibland eftersom jag kunde inte sjunga mina soprano delar.
.
Idag mår jag iallafall bättre! Är lite hes men jag kan iallafall prata. Hoppas på det bästa framträdandet ikväll!! När det är slut åker jag och mitt tjej gäng till efterpartyt en snabbis, sen åker vi till Taylor's stora hus på girl's night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!