Regionals betyg!

Fick mina regionals/ensemble betyg idag!! Åkte ju i Lördags till Peoria för kör auditions.
Vi var där hela dagen. Till två olika domare sjöng jag mitt solo "Quella Fiamma" som jag, osmart nog hade en vecka på mig att lära. Det är en Italiensk låt på 5 sidor. Jag hade lärt mig hela texten ändå. Jag var nöjd med mitt framträdande men jag glömde bort en mening en gång men jag fortsatte sjunga.
Bästa betyget är 1 och sämsta tror jag är en 6:a. Jag fick en 2:a!! Trodde jag skulle få en 4:a men jag fick 2!! Är jättenöjd! Kommer förmodligen lägga upp ett litet videoklipp när jag sjunger låten framöver.
.
I Söndags fyllde också CJ, min äldsta värdbror 22 år. Då var det kalas!
.
Någon som vill köpa en riktigt Leatherman jacket till mig? Runt 500 dollar kostar de....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!