The Hunger Games

I Julklapp fick jag bokserien "The Hunger Games" (Hungerspelen) triologin av pappa. Hade aldrig hört talas om det innan. Började på första boken men jag hade inte tid att läsa pågrund av pjäser osv. Filmen av första boken kommer ju ut om en månad så jag tyckte det vore på tiden att jag borde fortsätta läsa. Gjörde det igår och blev helt tagen. Boken är helt otrolig! Jag som är en seg läsare och ogillar att läsa böcker läste hela dagen igår och idag. Läste ut boken och kan inte vänta på filmen! Har ju två böcker kvar att läsa nu också. Kaila har snott andra boken från mig men hon ska läsa ut den imorgon så jag kan fortsätta haha!
.
Hade jättegärna velat gått på midnattspremiären av filmen som kommer ut den 23 Mars. Alla mina vänner kommer gå och klä ut sig. Jag kommer vara i Florida mellan den 19e och 26e mars så jag kan inte se filmen! Kaila skrattade åt mig, tack för den haha!
.
Min favoritbutik Hot Topic kommer också ut med en Hunger Games kollektion nästa vecka. Då ska jag och Kaila shoppa för fullt!
Effie Trinket med den galna Capitol stilen
Effie, Haymitch och Katniss
Haymitch Abernathy är nog min favoritkaraktär även om han inte har största rollen i boken. Blev så glad när jag såg att Woody Harrelson spelar honom!
Har mitt eget ID nu haha c:

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha oj vad du blev såld på boken snabbt ^^ Jag läste böckerna för nåt år sedan :D Såå bra :) och det ska bli så skoj att se första filmen :D

2012-02-18 @ 14:45:54
Postat av: :)

Hur får man ett sådant pass? :)

2012-02-18 @ 23:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!