Wayne's Coffe vs Starbucks

På Arlanda letade jag efter Starbucks men det verkade inte finnas så jag köpte en medium coffe mocha. Jag var så trött och stressad från tidigare så jag blev helt upprörd när den kostade 40 kr och hade en mindre storlek än en small Starbucks kaffe! Jag uttalade mocha på engelska eftersom jag inte visste hur man sa på svenska. Tjejen i kassan trodde jag var Amerikansk så hon började prata Engelska så jag fortsatte med Engelsk haha. Mitt kredit kort verkade inte funka heller så jag slapp betala mitt kaffe. Jag tror inte hon var så säker på Engelskan så hon sa inget. Idag gick jag och mamma till Wayne's igen och det var lite bättre. Iallafall så älskar jag Starbucks och det finns inget som slår det. Jag kommer sakna det så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!