Hemma från Florida!

Nu har jag kommit hem från min vecka i Florida! Jag har haft det så underbart och jag ville inte åka hem. Ååh vad jag saknar alla redan! Har varit uppe i över 40 timmar i sträck nu utan sömn så det är dags för mig att lägga mig. Jag kommer ladda upp några bilder och videos imorgon och skriva om min resa. Jag kommer förmodligen dela upp dagarna i skilda inlägg olika dagar den här veckan så det inte blir så rörigt och så jag har mer tid. Godnatt! ;)
En bild på några av oss i Miami Beach!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!