BOOM BOOM

Den här veckan är det Mr Prospector week. Vi utnämner skolans "kung" för året vilket också menas att det är Spirit Week igen, carnival och en massa annat. Igår hade Student Council ordnat deras första carnival. Det var helt okej för att vara första gången. I måndags var temat "Career Day". Man skulle klä ut sig till något som man vill jobba som. Jag klädde ut mig till en Jedi från Star Wars haha. Fick mycket bra feed back! Igår var det "I bet you never thought I'd wear this". Jag gick runt med basket/sport kläder. Idag skulle alla klä sig i blått. Imorgon blir det "Backwards Day" och på fredag "Circus day". Det kommer också vara skolans största Ensembly som jag verkligen ser fram emot!
Min Henna tatuering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!