I'll see you soon America!

Nu sitter jag i mitt nya hus, i mitt nya rum här hemma i Sverige. Jag har åkt hem! Jag har inte berättat för er att jag har åkt hem eftersom jag skulle överraska alla mina kompisar. Sorry!
.
Har packat mina väskor hela förra veckan. Två stoooora resväskor, en stor carry on bag och en handväska. Klockan fem på morgonen i tisdags den 30e gjorde jag mig i ordning att åka. Jag hade varit uppe nästan hela natten och jobbat på ett porträtt till Seth, min bästa vän i USA och organiserade min packning. Jag började gråta ibland eftersom jag inte hade haft chansen att säga hej då till många av mina underbara vänner här. På natten sa jag också hejdå till min storebror CJ och hans flickvän Angie. Jag sov bara två timmar.
Innan vi åkte sa jag hejdå till hundarna Kink och Onix. Jag sa också hejdå till min värdpappa Calvin. Jag hade varit så stressad hela veckan så det gjorde också att jag grät jättemycket haha. Jag, Kaila och Maila min värdmamma plockade upp Seth på skolan och vi körde til Phoenix flygplats. Jag hade 2lbs övervikt på båda resväskorna men jag slapp förbi. När det var tid för mig att gå så började både jag och Seth gråta men Kaila tröstade med att vara barnslig och söt. Sen följde Maila med mig och hjälpte mig på flyget och vi grät. Mycket tårar var det . Seth hade gett mig en presernt som jag bara fick öppna på planet. En scrapbook var det. Den var så fin och den fick migi att gråta.
.
Annars så gick flyget till Newark, New Jersey jättebra. Flög med två andra utbytesstudenter som jag redan känner. Det tog 4 timmar att flyga. Sen flög jag 8 timmar från New Jersey till Arlanda. Jag var verkligen jättetrött eftersom jag bara sovit 5 minuter. På flygplatsen träffade jag min plast pappa och en gråtande mamma. Det kändes så skönt att komma hem ändå fast jag visste redan när jag landat att jag kommer sakna Arizona så mycket. Allt kändes annorlunda och jag vet att det kommer ta mig ett tag att vänja mig. Även den minsta lilla ändring känns jättekonstigt men det kommer ordna sig snart.
.
Igår åkte vi till min bästa kompis Felicia som jag har saknat så mycket. Jag överraskade henne eftersom hon trodde att jag skulle komma hem om två veckor. Vi åkte till mitt hus och packade upp mina saker. Sen åkte hon hem till sin mamma och jag till min farmor eftersom alla mina andra kompisar skulle komma till mig och "planera" en överasskningsfest till mig som de skulle ha om två veckor. Istället kom jag och överasskade dom. Det var verkligen kul att träffa dom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!