The Last Song

Idag hade vi vårat allra sista körframträdande. Åååh jag kommer sakna alla mina körkompisar så mycket! De har verkligen fullbordat mitt år i USA och jag har så många minnen med dom. Jag vet att jag aldrig kommer hitta en liknande kör i Sverige som kommer vara lika bra som Ms Cooper och hennes elever. Det har verkligen varit en upplevelse. Vi vann ju till och med guld i Disneyland/Anaheim, California i kvinnokör kategorin och vi var bara 9 kvinnor i kören då.
.
Idag uppträdde vi 7 låtar med Women's Honor Choir. Cantaremos och Concert Choir uppträdde också och de är så bra!
Det var också en "award ceremony" där jag vann Most Outstanding Soprano i Women's Honor Choir och Most Outstanding Sophomore! Tack så jättemycket!!
.
I videosarna står jag till vänster i what we call "Sopranoland" haha!
Tack för blommorna Mama och Jonathan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!