EF ringde

Imorse satt jag och mamma och väntade på det försenade tåget till Sundsvall. Vi skulle på shoppingtur. När vi väntade så ringde det i mammas mobil. Det var en tjej från EF som ringde och ville prata med mig! Jag blev jätteglad!
Hon var jättetrevlig och hon frågade lite varför jag ville o
åka och jag svarade. Jag var ganska nervös eftersom jag inte var så förberedd så jag hade lite svårt att prata men det gick bra ändå. Vi bestämde att intervjun blir på fredag via telefonen. Då kommer hon både prata med mig  och mamma och ställa frågor och prata med mig på engelska. Det ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Varför fick du göra intervjun via telefon? Snälla svara :)

2011-04-24 @ 23:12:50
URL: http://jjosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!