En massa massa papper

Nu har jag och mamma fått en massa papper och tidningar från EF hemskickade om bl a förberedelser och papper som jag, en lärare, mina föräldrar och en doktor ska fylla i.  Det ska fyllas i på engelska och jag är lite osäker på om hur jag ska svara på hur lång och hur mycket jag väger. Ska jag skriva i ft eller cm, ska jag skriva i lbs eller kg? Jag ska nog ringa om det.

Det känns som att jag ska åka om en månad men det är ju faktiskt ett år kvar! Jag längtar så mycket!!

Kommentarer
Postat av: Anton

Sv: Bra! Du ska längta :D

2010-08-27 @ 09:07:43
URL: http://antonwestin.blogg.se/
Postat av: maja lundmark

gud vad kul! vad var det som gjorde att du bestämde dig för ef ? (:

2010-09-06 @ 20:22:42
URL: http://majaalundmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!