Ge mig mitt mail!

Jag har suttit hela dagen känns det som och kollat mailen var femte minut. Hon jag pratade med i telefonen idag sa att hon skulle skicka några uppgifter med mailen till mig som jag skulle skriva i men jag har inte fått något mail än! Jag kommer säkert att få det imorgon eftersom hon jobbar nog inte nu.
Med dom uppgifterna kommer mina blivande värdfamilj att läsa. Om jag nu klarar intervjun.

Det jag oroar mig mest av är engelska frågorna hon kommer fråga mig på intervjun! Men jag är ju bra på engelska. Jag klarar det nog. Det kommer också vara svårt att prata i telefonen eftersom vi kommer ha intervjun via den. Jag hade hellre pratat öga mot öga. Det hade nog kännts lite bekvämare. Men det kommer också vara bra att prata genom telefonen för då kan jag skriva en stödlapp så att jag inte glömmer bort det jag vill säga. Jag glömmer lätt bort saker när jag blir nervös.
Jag ska försöka att andas normalt och hålla mig lugn. men det blir nog inget problem!

Jag har VG i engelska men jag kunde ha fått ett MVG om jag inte satt brevid mina killkompisar som stör min koncentration hela tiden, haha. Nu när jag börjar 9an ska jag jobba hårdare för att få högre betyg i ämnena jag har svårt med. Jag ska be min engelska lärare också om extra uppgifter i engelsk grammatik så att jag kan ännu bättre engelska!

Nej nu är det dags att lägga sig så att jag kan vakna tidigt imorgon och se om EF har skickat mig något mail. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tova Jonsson,

Vad kul att vara utbytesstudent! Och jag tror att du kommer klara intervjun extremt bra! :)

2010-08-11 @ 21:55:38
Postat av: Miranda

Ja det ska bli grymt kul! Vi får hoppas det! Vi syns när skolan börjar :)

2010-08-11 @ 21:58:12
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Ja den är verkligen kanon! jaha va trist :(

2010-08-12 @ 08:51:01
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!