Min dröm om USA

Min dröm är att bo i USA. Nu snart kanske jag har chansen. Jag tänker åka som utbytesstudent till USA och bo där ett helt år utan föräldrar och mina kompisar!

Jag visste inte för några månader sen vad en utbytesstudent var tills min farmor berättade lite om det. Jag googlade utbytesstudent och läste lite om det. Jag fastnade fort för det! Nu vill jag åka efter 9:an och har frågat mamma och pappa om jag får. Mamma har det tagit lång tid att övertyga eftersom hon tycker jag är så ung, hon är väl mest orolig för mig. Pappa tyckte väl att det skulle vara bra.

Vi ska snart boka intervju och jag tror att vi ska välja EF programmet för det känns bäst.

Jag vill åka till USA eftersom jag älskar äventyr, lära mig nya saker, utmaningar och att resa! Jag vill också lära mig vara mer utåtriktad och glad. Jag är ju utåtriktad och glad men jag kan vara ganska blyg ibland.

I den här bloggen kommer jag skriva allt som har med utbytesåret att göra. Jag ska göra allt för att komma dit och göra allt för att dom ska gilla min personlighet på intervjun!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag skulle också vilja åka till USA som utbytesstudent om några år, men jag tror inte det kommer lyckas.. eftersom jag har en häst att ta hand om.. :/

2010-08-11 @ 23:30:47
URL: http://hypermore.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!