Uppsats till min värdfamilj

Idag kom ett brev i brevlådan. Brevet var till mig! Jag känner mig som Harry Potter faktiskt. Jag har min säng i ett skrymsle under trappan. Det är sant jag har det! Dessutom så får jag aldrig brev!
Tillbaka till ämnet. Jag fick ett brev från EF idag. På brevet stod det "Ms M Hedman, Skrymslet under trappan...". Eller nej det gjorde det faktiskt inte, men ungefär! I brevet så låg det ett papper där det stod att jag skulle skriva på engelska till min blivande värdfamilj och att jag skulle skriva vad jag vill göra när jag kommer fram, hur jag är, varför jag vill åka m.m.
Jag vet ännu inte om jag är antagen men jag skrev uppsatsen ändå eftersom det var en uppsats man skulle ha skrivit på intervjun. Det kunde ju inte jag göra eftersom jag hade en telefonintervju.
Jag vet inte vart jag ska skickade så jag mejlade Martina som intervjuade mig men jag har inte fått svar än. Jag får väl det imorgon.

Nu är det bara att vänta och se om jag blir antagen....

Kommentarer
Postat av: Tova!

Hoppas! Det låter suuper kul! :D

2010-08-17 @ 20:43:48
URL: http://tovera.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!