Bio bio bio

Nej men har man sett! Jag är visst med på nyheterna ;)
http://www.sonypictures.com/homevideo/salt/compromiseafriend/?id=4d1bb9a443ced
Jag har bokat två biljetter till !The Tourist" den 5:e januari. Mina två favoritskådespelare Angelina Jolie och Johnny Depp är med i den! Men jag vet inte vem som jag ska gå med än...
Igår var jag på bio och såg Narnia med några kompisar. Den var inte så bra och jag hade inga höga förväntningar. Men Megamind fanns på plats :P
Tycker ni inte att Alex och Sherre tillsammans är lite lik Pintel och Ragetti. Det tycker jag, haha!

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

haha schysst jämförelse ;)

sv: tycker du det? ;) böckerna är ju helt klart bättre än filmerna iaf :P men jag håller med, Harry Potter! :D

2010-12-30 @ 11:24:58
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hahahahah! Den var bra<3

2010-12-30 @ 14:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!