Dag 12 - Mina rädslor

Ja.. mina rädslor, vad har jag för rädslor Jag är ju ganska modig av mig som älskar karuseller, skräckfilmer, och arr jag ska åka själv till USA.
Nej men några rädslor har jag. Jag är faktiskt ganska rädd att flyga flygplan. Jag vill verkligen inte krascha!
Jag är också ganska rädd för blommor och växter. Det låter konstigt men sist jag plockade en blomma var för flera år sedan. Då fick jag blåsor över hela händerna som kliades som myggbett 24/7 och det tog två veckor av mitt sommarlov!
Jag är också väldigt rädd för myror. Jar ryser när jag ser dom och jag kan börja skrika hysteriskt om jag ser myror under mina fötter. Jag tycker dom är så äckliga när man ser de små kräken springa omkring på marken och klättra upp för benen det första dom gör. Har även suttit mig i skogen en gång när jag plockade kantareller och det var en massa myror som klättrade upp på min rumpa.
Jag är också väldigt rädd för getingar och bromsar. Dom är riktiga sommarplågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!