Dag 6 - Min dag

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har haft ganska tråkigt. Jag vaknade halv åtta för att se på julkalendern men jag orkade inte vänta en kvart så jag somnade om. Jag vaknade tio och åt frukost, sen kollade jag på datorn en snabbis. Jag hade inget att göra så jag lade mig och vilade i sängen och jag lyckades sova till tio i ett. Då gick jag till affären för att lämna tillbaks två filmer sen en filmkväll jag hade igår. Efter det sa pappa åt mig att skotta. Det var ganska jobbigt men det var skönt med frisk luft. Sen åt jag och pappa tortillas och sen gick jag till mamma. Jag slappade mest där och kollade på en halv Peter Pan film som gick på TV. Sedan bakade jag lite och sen var det repris på julkalendern. Nu kollar jag på Grinchen med mamma. Det var min ovanligt korta dag.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hejhej! Jag ska också bli utbytesstudent, vilken organisation åker du med?

2010-12-18 @ 23:35:44
URL: http://killthepinkyswear.blogg.se/
Postat av: Michelle

Okej, Jag åker med explorius! :D

2010-12-19 @ 11:25:02
URL: http://killthepinkyswear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!