Dag 7 - En ny bild på dig själv och 10 faktan


Åh men fy vad trött jag ser ut! Den här bilden togs imorse.

1. Jag har tagit bort ett födelsemärke mitt på näsan med laser (man kan se det lilla ärret på bilden)
2. Jag är rädd för blommor
3. Jag älskar att klättra, få adrenalin, utmaningar, upptäcka världen, äventyr och att hoppa omkring. (För min del så skulle jag kunna resa varannan månad)
4. Jag är alltid trött på dagarna eftersom jag drömmer så mycket om nätterna
5. Jag lyssnar oftast inte på andra utan jag går mina egna vägar. Jag SKA bli skådespelerska!!
6. Jag älskar karuseller (jag har åkt världens högsta bergochdal bana som gick 210 km/h)
7. Jag är ganska överrörlig och blir lätt vig
8. Jag är väldigt nyfiken
9. Jag tycker att det är tråkigt att rita
10. Jag vill vara en pirat

Kommentarer
Postat av: Tova!

Hur kan du tycka att det är tråkigt att rita? Du gör det ju jämt! ;)

2010-12-20 @ 16:00:04
URL: http://tovera.devote.se
Postat av: Anonym

Roligt att läsa:) Tycker du det är tråkigt att rita? Hehe, det har jag aldrig märkt av, kanske om du inte vet VAD du ska rita;)

2010-12-20 @ 17:59:50
Postat av: Anonym

Söt bild på en morgontrött Randa <3

2010-12-20 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!