Happy Frabjous Day!

Eller God Jul som kanske ni vill säga, hehe.
Det tog tre timmar för mig att somna inatt. Inte för att det är julafton idag utan för att jag har svårt att somna ganska ofta. Jag har nog sömnsvårigheter.
Men julafton har varit jättemysigt och kul och tsck för alla julklappar!
Jag har en ganska stor släkt så jag har fått mycket. Lite av det jag har fått är:
  • Dexter säsong 1
  • parfymer och krämer
  • piratologi med ett modellskepp
  • playstation move
  • 1500 kr + pengar av farmor på bankkontot som jag inte vet summan på
  • marsipan
  • hårtork
  • vampirates 5
  • Törst (en bok)
  • en massa gamla klockor som jag kan göra halsband av kugghjulerna
  • tomtegubbar
  • presentkort på boa
  • bio kort
  • ljusstake
  • halsduk
  • pyjamas
  • 20 dollar till USA
  • ritgrejer och ritblock
och sen var det säkert någonting som jag har glömt att skriva upp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!