Ett år i bild

Tänkte ladda upp tolv olika foton på mig. Ett foto per månad så kan man se om jag har förändrats. :)
Januari
Jag hade rött hår och lugg. Jättesnyggt var det!


Februari
Färgade håret mörkbrunt och ville ibland ha håret precis som Bella i Twilight.


Mars
Lägg märke till mitt födelsemärke mitt på näsan


April


Maj
Håret hade växt och jag hade snelugg


Juni
Sen klippte jag lugg igen


Juli


Augusti
Lägg märke till at mitt födelsemärke har försvunnit


September
Jag blev impulsiv och klippte genast håret själv till axlarna


Oktober


November
Överlycklig tjej som träffade Freddy Krueger himself


December
Den här bilden togs för några dagar sen. Nu har håret redan växt lite längre än axlarna, jag har min naturliga hårfärg och jag har skaffat små töjningar i öronen.


Ser ni någon förändring eller vad tycker ni? :>

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Rött passar verkligen dig!



Men en knasig fråga, vad tog du bort födelsemärket med och syns det något nu efteråt ? Har ett på kinden men läkaren sa att det kommer synas mer om jag tar bort det.

2010-12-29 @ 20:17:58
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Maria H

Wow, du passar skitbra i varenda frisyr !

Ska själv färga håret rött idag (hade tänkt ha vitt och blått först, men jag råkade ut för en blonderingsfail) -_-'

Vad använde du för märke till det röda? :)

2011-07-04 @ 12:02:41
URL: http://mariahalling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!