Juluppvisning

Idag var det juluppvisning/dansuppvisning. Det var hur kul som helst! Önskar att jag hade varit med i flera dansen för alla var så grymt duktiga! Våran dans blev hur bra som helst tycker jag! Även om jag tappade bort mig nån gång. I våran dans var vi utklädda. Jag var Jack Sparrow, sen så var det också Rudolf, Charlie Chaplin, en arg bagare, två tomtenissar, en Lucia och en nalle. Jag ska lägga upp filmen som mamma filmade och klippa ihop den som min kompis filmade, men det blir väl om någon dag kanske :)
Min snygga Jack kostym. Det var lite pinsamt att springa runt i den haha!

Kommentarer
Postat av: bella

Heej :D Jag har börjat med en julkalender på min blogg :D lite sent bara :D

2010-12-12 @ 17:28:04
URL: http://bellaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!