Kalas

Igår var jag på kalas hos Salma som fyller 16 år. Det var jättekul! Vi åt Tacos, lekte charader och såg på Killers och En shopaholics bekännelser som var jättebra. Salma fick en massa fina presenter! Av mig fick hon en teckning på Edward och Bella från Twilight. Jag hade lovat henne en teckning på dom sen två år tillbaka och att hon skulle få den innan jag drog till USA. :)
Tyvärr så kunde jag inte få till bilden perfekt eftersom jag började rita på den direkt efter skolan innan hennes kalas. Men den vart bra ändå. På måndag föressten kommer trailen till nya Pirates of the Caribbean on stranger tides ut. Glad? JA!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad bra du ritar :D

2010-12-11 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!