Min hattsamling

Jag har glömt att berätta att jag samlar på hattar. Hatter hattar hatter hattar, jag vet inte hur det stavas.
Men jag älskar hattar!... hatter.. Att köpa sånt på en semester är ett måste för mig!
Här är min top hat som jag köpte I London 2009 på skräckmuseet The London Dungeon.
Min Super Mario mössa som jag köpte i New York i somras.
Den här köpte jag på en marknad i New York.
Min hemmagjorda hatt som ska färgas brun nån gång
Också har jag en 1920-1940 tals inspirerad mössa
och min fina tomteluva från Buttericks.
Sen så har jag en massa vanliga mössor och några sommarhattar också såklart :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!