Sån liten tid kvar

Tiden bara rinner iväg! Det var ju nyss jag gjorde telefonsamtalet som kommer förändra en del av mitt liv! Det var i Augusti och det är redan snart slutet på December, slutet på terminen!

Jag och mamma var och såg Paranormal Activity 2 i söndags förresten. Den var jätteläskig! Så mycket läskigare än första filmen som inte ens var bra. Jag skrek flera gånger. Har också fått MVG i Engelska nu! :D

Imorgon är det julavslutning i skolan. Jag är med i skolkören så vi ska sjunga i kyrkan. Jag och Anna ska också uppträda ett nummer men det förblir hemligt tills imorgon. Men de flesta vet nog redan vad vi ska uppträda. Wish us luck!
Vårat färdiga pepparkakshus. Hade gärna haft glasyr på men det hann vi inte med. Det fanns jättesnygga byggnader som var med i tävlingen också som t ex det gulliga pepparkakshuset av Salma och Tova, Titanic, Twin Towers, Kolosseum, frihetsgudinnan och många fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!