Veckans första skådis

Tänkte börja med en veckans skådisgrej. varje måndag och torsdag tänker jag lägga upp en bild på nån favoritskådis som jag har och skriva varför jag gillar den och kanske lägga upp en video med skådisen.

Jag är ju ett filmfreak och vill själv bli skådespelerska så det skulle vara typ kul. :P
Veckans skådis är William Fichtner!
Det är nog inte så många som vet vem han är men han är väl mest känd för sin roll i Prison Break som FBI agenten Alexander Mahone. Det är väl i den karaktären som jag tycker han är som bäst. Annars har jag inte sett så många filmer med honom. Det var någon film som han spelade en jätterolig feminin polis med blont hår och småhundar.
Sedan jag började kolla på Prison Break var Alex Mahone en av mina favoritkaraktärer och jag tycker att William Fichtner spelar honom jättebra!
Den som jag tycker är ett litet minus med honom är väl att han inte har haft så stora roller i sina filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!