Freddy Krueger, here I come!

Imorgon bär det av till Stockholm med mamma, moster och kusin Calle. Det ska bli skitkul! (Har ni märkt att jag skriver skit till nästan allt?) På lördagen ska vi traska runt på stan och shoppa, men vi hinner inte gå så länge för vi kommer fram ganska sent tror jag. Men jag ska iallafall gå på Åhlens, Buttericks och nån second hand butik. Buttericks är ett måste! Vilken tur jag har haft som har lyckats fått fram 1960 kr på bara två dagar. 360 för en teckning jag sålde, 200 av snälla farmor, dubbel månadspeng av pappa för November och December också ska jag få månadspeng av mamma med. Trodde jag bara skulle få shoppa för 800 kr.

Sen checkar vi in på hotell och på söndagen åker vi på sci-fi mässan. Det finns säkert bara en massa Star Wars nördar över 40 år där haha. Är inte intresserad av sånt egentligen men man hittar alltid roliga saker på mässor. Dessutom är Robert Englund där som spelar Freddy Krueger. Det ska bli kul!

På bilderna har jag min Freddy Krueger tröja på mig som mormor var gullig och stickade! Den ska jag ha på mässan.

Kommentarer
Postat av: Linn

gud vad fin du är, aldrig funderat på att bli modell?:)

2010-11-30 @ 23:33:10
URL: http://blamegames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!