Jag vann Dani's skor!

Idag gick jag till mamma efter skolan. Vi skulle gå på stan och kolla på stövlar och lite kläder. Jag skulle träffa mamma klockan fyra så innan försökte jag baka lite chokladbollar vilket jag misslyckades med. Det skulle bli 25 chokladbollar men det blev bara 8 stycken. Min låtsaspappa kom hem med posten. Han hade med ett paket till mig från posten. Jag får ju aldrig post! Då tänkte jag "Näe va? Är det till mig? Har jag vunnit skorna?! Näe det måste vara jultidningarna som kommit." Jag var ju jättekladdig om händerna men jag tvättade av dom sen och skulle öppna paketet. Jag hoppades att det inte var jultidningarna. Jag öppnade och där låg Dani's sjukt snygga skor som hon hade i Kina i Miss World! Hon var ju utsedd till Miss Sweden. Jag blev jätteglad såklart och prövade dem. De passar perfekt och jag kan faktiskt gå jättebra i dem, det är ju mina första klackskor! Det ända jag någonsin har vunnit var gigantiska kexchokladen på grönan och nu Dani's skor. Så grymt!

Tack så jättemycket Dani!!

Dani's blogg: www.itsmeyourdani.se




Snygga Dani i skorna.

Kommentarer
Postat av: bella

Grattis Miranda :D

2010-11-24 @ 22:18:42
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Grattis!

2010-11-26 @ 19:41:02
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Grattis!

2010-11-26 @ 19:41:08
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!