Svar på kommentar

"Jag är en tjej på 14 år snart 15 behöver verkligen hjälp. Jag vill verkligen åka som utbytesstudent när jag blir 16 alltså efter nian. Men mina föräldrar tycker jag är för ung och omogen allt det dära. Men jag kan inte inte efter ettan för då är jag för stor ( fyller år i februari ).
Kan du ge mig tips för att verkligen övertala mina föräldrar ?
det hade varit till stor hjälp!!!!! :)"

Så var det ungefär för mig också. Min mamma tyckte jag var för ung för att åka redan nästa år men jag var så fast vid att jag skulle åka nästa år. (Jag är riktigt målinriktad) Varför är du för stor för att åka efter ettan? Det är ju många som åker efter tvåan. Fast egentligen kände jag ungefär så också.
Jag sade till min mamma att om jag åkte efter ettan så skulle jag ju när jag kom hem igen börja med 96:or som redan har kännt varandra i ett år och jag ville gärna börja känna dom precis när dom också började gymnasiet. Jag har inte direkt några tips på hur man kan övertala föräldrarna. Bara visa dom att man är mogen att åka. Det kan ju vara så att man inte är mogen. Men det skiljer väl från förälder till förälder hur dom reagerar och känner. :)



Manhattan taget av mig.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hej! Jag ska också åka som utbytesstudent 11/12... Lust att länka? :)

2010-11-21 @ 12:21:37
URL: http://jojok.blogg.se/
Postat av: ewelina

Hejsan, såg att du också ska till USA som utbytesstudent!

Länka varandra? :)

2010-11-21 @ 14:51:51
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!