Brända muffins

Jag brukar nästan aldrig baka. Om jag bakar så får jag hjälp av mamma. Nu har jag ju flyttat till pappa och jag hade dötråkigt hemma. Jag gick till affären och köpte ingredienser till amerikanska chokladmuffins. Jag hittade ett bra resept på internet. Jag har aldrig bakat muffins förut. Jag stod säkert i över en timme med smeten eftersom jag var så osäker på om det blev rätt eller inte. Det blev iallafall bra. Jag lade in dom i ugnen och de skulle stå i 25 minuter på 200 grader.

Efter ungefär 15 minuter. Så goda de ser ut!


Efter 25 minuter... svarta. Jag hade visst råkat satt ugnen på mer än 200 grader. De längst bort smakade inte så gott. Men insidan smakade iallafall gott. Där var de inte brända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!